امروزه تمامي شركت هاي توليد كننده در بازارهايي با رقابت بسيار فشرده سعي در جلب رضايت مشتريان خود دارند تا در اين راه با عرضه  محصولات خود نقش بيشتري در گرداندن چرخ صنعت و حصول تبعات آن داشته باشند.

در اين راستا علاوه بر فعاليتهاي گسترده در راستاي بهبود كيفيت محصولات ، ارائه خدمات پس از فروش نيز امري اجتناب ناپذير و ضروري مي باشد.خدماتي كه شركتهاي توليد كننده  با پرداخت هزينه هاي قابل توجه مسئوليت ارائه آنها را بر عهده مي گيرند.

با توجه به پيچيدگي شرايط ارائه اين خدمات و لزوم توجه در دقت و صحت انجام آنها روش حاضر كليدي است در دست مجريان اين خدمات تا با دقت كامل در مطالب آن وظايف خود را به خوبي انجام دهند و موجبات رضايت مشتريان كه از سرمايه هاي اصلي صنعت هستند را فراهم ساخته و نهايتاً تداوم و پيشرفت كار خود را تضمين نمايند.

1-  گارانتي Guaranty:

 واژه گارانتي به مجموعه تعهداتي گفته مي شود که سازنده در قبال وقوع هرگونه ايراد ناشي از کيفيت نامطلوب مواد  و يا فرآيند نامناسب ساخت محصول خود، تحت شرايط و زماني خاص، جهت رفع آن چه از طريق تعمير و چه از طريق تعويض محصول  بر عهده مي گيرد. در اين حالت هزينه هاي تحميل شده بر عهده توليد كننده  است.

شرکت کولاک گستر یزد  بر پايه اين تعريف مسئوليت رفع هرگونه ايراد ناشي از کيفيت نامطلوب مواد اوليه، توليد و مونتاژ محصولات را با توجه به شرايط و ضوابط مندرج در اين دستورالعمل و بخشنامه هاي متعاقب بر عهده مي گيرد.

در این راستا  در کلیه محصولات شرکت کولاک گستر یزد ، نام و علامت تجاری بر روی  کالا درج می شود.

از آنجا که هدف نهایی، جلب کامل رضایت مصرف کننده در مورد محصولات است،  لذا این شرکت کیفیت کالای تولیدی را در برابر هرگونه نقص و ایراد در مواد اولیه، اشکال ناشی از فرآیند تولید به شرط استفاده صحیح و مناسب از محصول به مدت    معین تضمین  و گارانتی می نماید.

2- وارانتي Warranty :

تمامي خدماتي كه در دوره گارانتي به مشتري داده مي شود در دوره وارانتي نيز وجود دارد و تنها تفاوت آن با گارانتي آن است كه در دوره وارانتي هزينه خدمات انجام شده توسط مشتري پرداخت مي شود.

در خصوص محصولاتی که به صورت مستقیم از ما خریداری شوند یک وارانتی رضایتمندی مصرف کننده برای مدت 3ماه در نظر گرفته شده است . چنانچه محصول خریداری شده به دلیل عدم برآورد صحیح کارشناس ما رضایتمندی شما را فراهم نکرده است در صورت حفظ وضعیت ظاهری و خارج نشدن از فرم اولیه استاندارد، قابلیت تعویض کالا (با کسر هزینه های حمل و ارسال) امکان پذیر خواهد بود.

اسلایدر سرمایشی

Revolution Slider Error: Slider with ID: 2 Not Found