مدیریت شرکت کولاک گستر یزد جهت تحقق آرمانهای خود در چهارچوب اهداف عالیه مدیریت کلان کشور به نیروی انسانی و نگرش سیستمی بعنوان دو عامل مهم و موثر در ارتقاء کیفیت و جلب رضایت مشتریان توجه داشته و بابکارگیری روشهای مناسب و استقرار نظام کیفیت:

 ISO 900:2008 ,ISO14001:2004 ,OHSAS18001:2007,ISO/TS10004:2010 راه کارهای مناسبی را بکار گرفته و مناسب ترین شیوه ممکن را پردازش و بهنگام می نماید.

بر این اساس خط مشی کیفیت ما که بیانگر استراتژی استقرار، استمرار و توسعه نظام کیفی در کل سازمان می باشد در چهارچوب موارد زیر بیان می گردد:

1-  اجرای اثر بخش آموزش جهت توانمند سازی بیشتر منابع انسانی سازمان به عنوان اساسی ترین سرمایه شرکت.

2- رضایت مندی مشتری سرلوحه اهداف ماست و با افزایش کیفیت و کاهش هزینه ها، قیمت تمام شده و تحویل به موقع، سعی در بالا بردن سطح رضایت مندی و تامین نیازمندی های مشتری مینماییم.

3-  فرآیند بهبود مستمر و دستیابی به نقص صفر را، در کلیه زمینه ها با بهره گیری موثر از نظام مدیریت کیفیت، جهت ارتقاء کیفیت محصولات در سازمان جاری می نمائیم.

4- بهبود فرایند های سازمان در جهت بهبود مستمر اثر بخشی سیستم مدیریت کیفیت سازمان,از طریق اندازه گیری و پایش فرآیندها.

5-دستيابي به بازارهاي جديد جهت افزايش فروش.

6-پيشگيري از وقوع حوادث و افزايش ايمني محيط کار.

شرکت کولاک گستر یزد خط مشی کیفیت خود را با بازخوردهایی که از اجرای اهداف گرفته می شود و نیز جلسات بازنگری مدیریت به روز می نماید و این جانب از طریق نماینده مدیریت کلیه موارد مربوط به اجرا و درک این خط مشی را پیگیری نموده ودر راستای بهبود آن اهتمام کامل دارم.

 

 

                                                                                علی محمد رادمان

 

اسلایدر سرمایشی

Revolution Slider Error: Slider with ID: 2 Not Found